SOLIS N 75 CRDI
A SOLIS 75 N-T KIFEJEZETTEN ÜLTETVÉNYES HASZNÁLATRA FEJLESZTETTÉK

Immáron az ültetvényes használatra készült, új Solis N szériás traktorok is új, faceliftes designnal és CRDi motorral érkezett meg hozzánk.
A 75 lóerős, jó súlyeloszlású Solis N 75 CRDi nagy nyomatékkal és alacsony vibrációs, Bosch vezérlésű common rail – azaz közös befecskendezéses – motorral az ültetvényes gazdálkodás koronázatlan királya. Hatékonysága a Solis traktoroktól elvárható univerzális képességeken alapszik, legyen szó állattartó telepen, szőlőben vagy gyümölcsösben végzendő feladatról! A Solis N 75 CRDi egy igazi ültetvényes traktor.
12+12 fokozatú Carraro váltójában mászófokozat is megtalálható, így a munkához szükséges tökéletes sebességet és nyomatékot is megtaláljuk.
Megerősített keskeny váz probléma nélkül veszi a legkomolyabb akadályokat, hiszen arra tervezték, hogy minden helyzetben megbízható teljesítményt nyújtson.
Rövidített motorháztő, a projektor munkalámpák, a nagy méretű első- és oldalsó illetve hátsó szélvédők tökéletes rálátást biztosítanak a sorokra, sorközökre vagy a vontatott munkaeszközre.
Legyen szó vontatásról, permetezésről vagy sorközök műveléséről, a Solis N 75 CRDi keskeny ültetvényes traktor tökéletes választás!
TECHNIKAI ADATOK

4 henger // 75 Le // 367 Nm

4087 cm3, közös befecskendezéses CRDI motor

TLT 540

12 +12 fokozatú szinkronizált Carraro váltó, mászófokozattal

akár 3500 kg emelési kapacitás // CAT II. harmadik pont

4 kerék hajtás // mechanikus differenciálzár

olajfürdős, mechanikus fékek
SOLIS N 75 CRDI MŰSZAKI ADATOK
| Motor | |
| Motor típus | 4105CTD CRDi, STAGE IIIB kibocsájtással |
| Lóerő | 75 Le |
| Hengerek száma | 4 |
| Feltöltés | Turbófeltöltővel, intercoolerrel |
| Lökettérfogat | 4087 |
| Névleges fordulatszám | 2000 fpp |
| Levegőszűrő | Száraz légszűrő, eltömődés érzékelővel |
| Hideg indítás | Igen |
| Maximális nyomaték @ RPM | 367 @ 1500fpp |
| Kipufogó | Oldalt elvezetett, kabin sarkához igazított |
| Hajtás | |
| Hajtás | 4 kerék hajtás |
| Kuplung | Kéttárcsás kuplung |
| Váltó | Carraro 12 +12 váltó, mászó fokozattal |
| Átvitel | Szinkronizált |
| Sebesség (előre) | |
| Min. sebesség @ fordulatszám | 0,49 Km/h @ 2000 fpp |
| Max. sebesség @ fordulatszám | 30,19 Km/h @ 2000 fpp |
| Fékek | |
| Fékek | Olajfürdős |
| Működés | Mechanikus |
| Kézifék | Különálló rendszer |
| Differenciál zár | |
| Differenciál zár | Mechanikus, pedállal működtethető |
| TLT | |
| TLT (fordulat) | 540/540E |
| TLT (működés) | Mechanikus |
| Kormányzás | |
| Szervókormány | Igen |
| Elektronika | |
| Akkumulátor | 12 V, 85 A |
| Generátor | 12 V, 90 A |
| 7 pontos pótkocsi csatlakozó | Igen |
| Hidraulika | |
| Harmadik pont | CAT-II |
| Stabilizátor | Igen, állítható |
| Emelési kapacitás | 2500 Kg |
| Hidraulika csatlakozók | 2SA/2DA – 2 pár csatlakozó |
| Emelés automatika | Igen |
| Biztonság | |
| Kuplung biztonsági kapcsoló | Igen |
| TLT biztonsági kapcsoló | Igen |
| Kapacitás | |
| Üzemanyag tartály | 71 L |
| Fordulókör sugár | |
| Fék nélkül | 3,6 m |
| Abroncsok | |
| Első | 8-18 |
| Hátsó | 14,9-24 |
| Méretek és súly (+/-5%) | |
| Súly | 2 940 kg |
| Tengelytáv | 2 306 mm |
| Hossz | 4 240 mm |
| Szélesség | 1 475 mm |
| Magasság | 2 390 mm |
| Minimum hasmagasság | 265 mm |
| Első – hátsó nyomtáv | 1 150 mm – 1 082 mm |
| Egyebek | |
| Üzemanyag szintjelző | Igen |
| Első vonószem | Első súlyba integrált |
| Hashúzó | Igen |
| Kabin (opcionális) | |
| Típus | HVAC kabin |
| Fűtés és szellőzés | 1 körös |
| Klíma | Digitális klíma |
| Munkalámpa | 2-2 pár első és hátsó |
| Rádió | JVC rádió |
| Ülés | opció: légrugós ülés |
| Opiciók | |
| Vonófej | Automata / félautomata vonófej |
| Első súlyok | 72 kg + 31 x 6 kg leszerelhető |









