SOLIS 75 CRDI
MEGFOGALMAZTUNK EGY TRAKTORT, AMI AZT TUDJA AMIRE ITT A MI VISZONYAINK KÖZÖTT SZÜKSÉG VAN.

Ez a 75 Crdi kifejezetten a magyar igényekre alakított verziója: A szerkezetében, motorban és felszereltségben azonos a két gép.
A két különbséget a motor elektronikus vezérlésében – szoftveres oldalon, illetve a Solis 75 CRDi váltójában találjuk.
A motor TLT üzemmódhoz kapott egy új egyedileg a magyar igényekhez igazított programot, mely optimalizálja a lóerő és nyomaték görbét.
A váltó modul megmaradt a 12/12 sebesség kiosztású, de a váltó modulban 1 fokozattal több került a munka tartományba így olcsóbban üzemeltethető a gép, illetve a motor nyomatékon tud dolgozni minden munkafeladat közben, azaz nem kell pörgetni, nem fullad. Optimálisan kihasználható minden terepen, legyen az szántás, vagy vegyszerezés, vagy kaszálás.
Az új Solis 75 CRDi-vel mind nyertesek vagyunk.
Régi, keleti blokkból érkezett MTZ traktora helyett válasszon komfortos, megbízható gépet!
TECHNIKAI ADATOK

4 henger // 75 Le // 336 Nm

4087 cm3, közös befecskendezéses CRDI motor

TLT 540

12 +12 fokozatú szinkronizált Carraro váltó, mászófokozattal

akár 3500 kg emelési kapacitás // CAT II. harmadik pont

4 kerék hajtás // mechanikus differenciálzár

olajfürdős, mechanikus fékek
SOLIS 75 CRDI MŰSZAKI ADATOK
| Motor | |
| Motor típus | 4105CTD CRDi, STAGE IIIB kibocsájtással |
| Lóerő | 75 Le |
| Hengerek száma | 4 |
| Feltöltés | Turbófeltöltővel, intercoolerrel |
| Lökettérfogat | 4087 |
| Névleges fordulatszám | 2000 fpp |
| Levegőszűrő | Száraz légszűrő, eltömődés érzékelővel |
| Hideg indítás | Igen |
| Maximális nyomaték @ RPM | 336 Nm |
| Kipufogó | Oldalt elvezetett, kabin sarkához igazított |
| Hajtás | |
| Hajtás | 4 kerék hajtás |
| Kuplung | Kéttárcsás kuplung |
| Váltó | Carraro 12 +12 váltó, mászó fokozattal |
| Átvitel | Szinkronizált |
| Első híd | Carraro 20.16 |
| Sebesség (előre) | |
| Max. sebesség @ fordulatszám | 28,37 Km/h @ 2000 fpp |
| Min. sebesség @ fordulatszám | 1,38 Km/h @ 2000 fpm |
| Fékek | |
| Fékek | Olajfürdős |
| Működés | Mechanikus |
| Pótkocsi fék | 2 körös légfék (opció: 1 körös légfék) |
| Kézifék | Különálló rendszer |
| Differenciál zár | |
| Differenciál zár | Mechanikus, pedállal működtethető |
| TLT | |
| TLT (fordulat) | 540/540E |
| TLT (működés) | Mechanikus |
| Kormányzás | |
| Szervókormány | Igen |
| Elektronika | |
| Akkumulátor | 12 V, 110 A |
| Generátor | 12 V, 90 A |
| 7 pontos pótkocsi csatlakozó | Igen |
| Hidraulika | |
| Harmadik pont | CAT-II |
| Stabilizátor | Igen, állítható |
| Emelési kapacitás | 2500 Kg (opció: 3000 kg) |
| Hidraulika csatlakozók | 2DA – 2 pár csatlakozó |
| Emelés automatika | Igen |
| Emelőkar | Igen, állítható (opció: gyorscsatlakozó) |
| Teljesítmény | 55 liter/perc |
| Biztonság | |
| Kuplung biztonsági kapcsoló | Igen |
| TLT biztonsági kapcsoló | Igen |
| Kapacitás | |
| Üzemanyag tartály | 88 L |
| Fordulókör sugár | |
| Fék nélkül | 5,8 m |
| Abroncsok | |
| Első | 11.2-24 |
| Hátsó | 16.9-30 |
| Méretek és súly (+/-5%) | |
| Súly | 3 793 Kg (kabinnal és súlyokkal) |
| Tengelytáv | 2 216 – 2 355 mm |
| Hossz | 4 285 mm |
| Szélesség | 1 980 – 2 085 mm |
| Magasság | 2 661 mm |
| Minimum hasmagasság | 370 mm |
| Első – hátsó nyomtáv | 1 514 – 1 908 mm |
| Egyebek | |
| Üzemanyag szintjelző | Igen |
| Első vonószem | Első súlyba integrált |
| Hashúzó | Igen |
| Súlyok | 72 kg front súly |
| Kabin | |
| Típus | HVAC kabin* |
| Fűtés és szellőzés | 1 körös |
| Klíma | Digitális klíma |
| Munkalámpa | 2-2 pár első és hátsó |
| Rádió | JVC rádió |
| Ülés | opció: légrugós ülés |
| Opiciók | |
| Opcionális abroncsok | Elöl: 280/85 R24, hátul: 420/85 R30 (BKT) |
| vagy | |
| Elöl: 320/85 R24, hátul: 460/85 R30 (BKT) | |
| Vonófej | Automata / félautomata vonófej |
| Teljesítmény tuning | Akár 95 Le-ig |









